Όπως είναι γνωστό με την Ελ.Συν. Κλιμ.Τμ1 Πράξη 135/2015
κρίθηκε, κατά πλειοψηφία, ότι η παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011
αποτελεί μέρος των αποδοχών της θέσης προέλευσης των μετατασσόμενων
υπαλλήλων, η οποία, ως προσωπική διαφορά, δεν διατηρείται στις
αποδοχές της θέσης τους στον φορέα υποδοχής τους. Tην ίδια άποψη για την
τύχη της προσωπικής διαφοράς μετά από μετατάξη υπαλλήλου είχε εκφράσει
και το Υπ. Οικονομικών με το ΓΛΚ 2/3057/ΔΕΠ/23.03.2015 έγγραφό του.
Ωστόσο, με τη νεότερη Ελ.Συν.Τμ.1 Πράξη 122/2015, η ανωτέρω πράξη ανακαλείται
και ερμηνεύεται διαφορετικά το θέμα της διατήρησης ή μη της παροχής του
άρθρου 29 του Ν.4024/2011. Ειδικότερα, κρίνεται ότι οι μετατασσόμενοι
υπάλληλοι από οποιονδήποτε φορέα σε άλλο φορέα του δημόσιου τομέα, δικαιούνται να λάβουν τόσο ποσό υπερβάλλουσας μείωσης όσο
δικαιούνται και οι υπάλληλοι της θέσης του φορέα υποδοχής με τα ίδια
έτη υπηρεσίας που ανήκουν στην ίδια κατηγορία, στην περίπτωση που στη
θέση του φορέα προέλευσης δικαιούνταν μεγαλύτερο ποσό, με συνέπεια να
χάνουν το υπερβάλλον ποσό, καθόσον αυτό αποτελεί μη διατηρητέα προσωπική
διαφορά κατά την έννοια των προαναφερθεισών διατάξεων του ν. 3845/2010. Τούτο, διότι η απώλεια όλου του ποσού της υπερβάλλουσας μείωσης από τους ανωτέρω υπαλλήλους θα αποτελούσε εξαιρετικά άδικη συνέπεια
της μετάταξης ή μεταφοράς τους. Συνεπώς, τα χρηματικά εντάλματα, στο
μέτρο που το ποσό της καταβαλλόμενης με αυτά υπερβάλλουσας μείωσης στους
υπαλλήλους ισούται με το ποσό της υπερβάλλουσας μείωσης που
καταβάλλεται από το Δήμο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4024/2011, σε
υπαλλήλους του ίδιου Δήμου που υπηρετούν σε θέση και κατηγορία
αντίστοιχη με αυτή στην οποία μετατάχθηκαν και υπηρετούν οι φερόμενοι ως
δικαιούχοι των ενταλμάτων αυτών, πρέπει να θεωρηθούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου