Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Γράμμα απο εναν δημοτικο εργατη

«Αγαπητέ Δήμαρχε (Περιφερειάρχη), από τα στοιχεία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης φαίνεται να έχεις δημοτικές επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμα απογραφεί. Θα σε παρακαλούσα, λοιπόν, να προχωρήσεις στην απογραφή τους. Και να αποστείλεις τα στοιχεία στη ψηφιακή πλατφόρμα.
Έτσι θα μπορέσουμε όλοι να συνεργαστούμε για τη διαφάνεια, την παραγωγικότητα και την εργασιακή ειρήνη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε ευχαριστώ.
Αργύρης Ντινόπουλος.
Υπουργός Εσωτερικών».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
«Αγαπητέ Υπουργέ, δεν ξέρω πού βρήκες το τηλέφωνό μου αλλά να ξέρεις ότι γουστάρω να συνεργαστούμε για για τη διαφάνεια, την παραγωγικότητα και την εργασιακή ειρήνη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ξεκινάω λοιπόν την απογραφή: μου έχεις κάνει πάνω από 60% μείωση αποδοχών, μου έχεις κόψει δώρα Χριστουγέννων-Πάσχα, επίδομα άδειας, έχεις απαγορεύσει από το 2010 έως το 2016 προσλήψεις, έχεις οδηγήσει στη σύνταξη χιλιάδες συναδέλφους μου έχεις απολύσει χιλιάδες συναδέλφους μου, έχεις αλλάξει βαθμό σε όλους τους συναδέλφους μου, έχεις διώξει σε φυλακές, αστυνομικά τμήματα κτλ τους συναδέλφους Δημοτικούς Αστυνομικούς και σε νοσοκομεία Σχολικούς Φύλακες, δεν υπάρχουν προϊστάμενοι που να έχουν κριθεί νόμιμα, δεν υπάρχουν οργανισμοί εσωτερικής υπηρεσίας, δεν υπάρχουν καθηκοντολόγια, οι εργολάβοι κάνουν πάρτι, τα δημοτικά τέλη δεν εισπράττονται, και έχω κάθε μέρα τον Φούχτελ να τρώει και να πίνει με τους Δημάρχους, και τον Μητσοτάκη να θέλει με το έτσι θέλω να καταρρίψει ακόμα και τους νομούς της Φυσικής, λέγοντας ότι το 15% των Δημοτικών υπαλλήλων είναι άχρηστοι.
Βαρέθηκα επίσης να με κάνουν μαύρο τα ΜΑΤ κάθε φορά που κατεβαίνω σε διαδήλωση και να με λούζουν με χημικά σαν να είμαι κατσαρίδα.
Έτσι λοιπόν, όταν θα σε συναντήσω, να ξέρεις ότι θα έχεις τη πιο καλή συνεργασία· εγώ θα σκάβω για πενταροδεκάρες περιμένοντας την ανάπτυξη, και εσύ θα το ‘χεις βουλώσει περιμένοντας τον JESUS να σώσει την ψυχή σου και δε θα στέλνεις ηλίθια SMS.
Σε ευχαριστώ
Μήτσουλας
Εργάτης Νεκροταφείου »
(Αγαπητέ Μήτσουλα, αφού έγινε και ο Ντινόπουλος υπουργός, μάλλον δεν έχει πιο κάτω· αυτός πρέπει να είναι ο πάτος. Αλλά δεν μπορείς να είσαι και σίγουρος. Καλές δουλειές.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: