Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Υποδείγματα αιτήσεων συμμετοχής στην αποχή-απεργία της ΑΔΕΔΥ/ΠΟΕ-ΟΤΑ από τις διαδικασίες "αξιολόγησης"


Συνάδελφοι, όσοι συμμετέχετε στην αποχή-απεργία από την "αξιολόγηση" , παρακαλούμε συμπληρώστε τα δύο υποδείγματα συμμετοχής και παραδώστε τα στα μέλη του δ.σ. Σ.Υπ.ΟΤΑ .
Το υπόδειγμα 1 αφορά στην μη συναίνεση για καταγραφή προσωπικών στοιχείων και το υπόδειγμα 2 στην συμμετοχή στην απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ.


 Υπόδειγμα 1



«Δήλωσης Συμμετοχής στην Προκηρυγμένη Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης»:
    
Ο κάτωθι υπογεγραμμένος …………………………………………, που υπηρετώ ως………………………………………... στο Δήμο …………………………….  δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και τα άλλα συνδικαλιστικά μου όργανα (ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΣΥΠΟΤΑ) από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την αξιολόγηση. Ως εκ τούτου δεν δύναμαι να συμμετέχω στις προπαρασκευαστικές ενέργειες και την καταγραφή των απαιτούμενων στοιχείων στην ηλεκτρονική εφαρμογή Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου και να υποβάλω καμία έκθεση αξιολόγησης ως αξιολογητής ή αξιολογούμενος.
          Σημειώνεται ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.

Ημερομηνία………………..                                         Ο δηλών





  Υπόδειγμα2


«Δήλωση Συμμετοχής στην Προκηρυγμένη Απεργία-Αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης»

Ο κάτωθι υπογεγραμμένος …………………………………………, που υπηρετώ ως………………………………………... στο Δήμο …………………………….,  δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ και τα άλλα συνδικαλιστικά μου όργανα (ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΣΥΠΟΤΑ) από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την αξιολόγηση. Ως εκ τούτου δεν δύναμαι να υποβάλω καμία έκθεση αξιολόγησης ως ………………………………. (αξιολογητής ή αξιολογούμενος ή ως αξιολογητής και αξιολογούμενος).
          Σημειώνεται ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
    
       Ημερομηνία………………..                                Ο δηλών





Δεν υπάρχουν σχόλια: