Πέμπτη 19 Μαρτίου 2020

ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ- ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ- ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ- ΆΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ«Στρατηγική αναπτυξιακή προοπτική των ΟΤΑ, ρύθμιση ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών και άλλες διατάξεις»

ΠΗΓΗ: ΔΗΜΟΣΝΕΤ
Α. ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


1. Ανάρτηση Ψηφιακού Οργανογράµµατος

Με το άρθρο 41 επιβάλλεται από 1ης.1.2020 στο σύνολο των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης η υποχρέωση να μετάσχουν στο ψηφιακό οργανόγραμμα, χωρίς εξαιρέσεις.


2. Διαδικασία διενέργειας προγράµµατος κινητικότητας

Με το άρθρο 42 αντικαθίσταται το άρθρο 6 του ν. 4440/2016.
Οι διαδικασίες κινητικότητας γίνονται σε δύο κύκλους κατ’ έτος αντί για τρεις και γίνεται η αντίστοιχη αλλαγή στις προθεσμίες διενέργειας της διαδικασίας.

Οι φορείς που για συγκεκριμένους λόγους δεν κατέστη δυνατό να προσελκύσουν νέους υπαλλήλους, αποκτούν δικαίωμα συμμετοχής σε έναν δεύτερο κύκλο κινητικότητας (περιορισμένου αναφορικά με τους φορείς υποδοχής) προς κάλυψη των υπηρεσιακών αναγκών τους.

Φορείς υποδοχής οι οποίοι δεν ολοκληρώνουν τις διαδικασίες επιλογής και έκδοσης της απόφασης µετάταξης, για θέσεις κατά κλάδο/ειδικότητα για τις οποίες υπάρχει υποψήφιος που πληροί τα απαιτούµενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, δεν έχουν τη δυνατότητα υποβολής αιτήµατος προσλήψεων στο πλαίσιο του ετήσιου προγραµµατισµού του άρθρου 51 του ν. 4622/2019, όπως ισχύει, για τις ως άνω προκηρυχθείσες οργανικές θέσεις.

Με την παρ.1 του άρθρου 79 ορίζεται ότι ειδικά για τις εκκρεµείς διαδικασίες των προηγούµενων κύκλων κινητικότητας, οι αποφάσεις για µετάταξη ή απόσπαση εκδίδονται σε αποκλειστική προθεσµία έως τις 31 Μαΐου 2020. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της αποκλειστικής προθεσµίας του προηγούµενου εδαφίου, µε µόνη εξαίρεση τις αποφάσεις µετάταξης οι οποίες έχουν σταλεί για δηµοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο ή αποσπάσεις για τις οποίες έχει διατυπωθεί η σύµφωνη γνώµη του αρµόδιου συλλογικού οργάνου αξιολόγησης της αίτησης.


3.Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων

Με το άρθρο 43 τροποποιείται το άρθρο 7 του ν. 4440/2016 σχετικά με τη σύνθεση και τη συγκρότηση των τριμελών οργάνων αξιολόγησης, με την πρόβλεψη ύπαρξης μιας ενιαίας σύνθεσης ανά φορέα υποδοχής, αντί της ύπαρξης πολλαπλών συνθέσεων, που ίσχυε έως σήμερα.
Επιπλέον, η συνέντευξη επιλογής που διενεργείται από το ως άνω συλλογικό όργανο μετατρέπεται σε δυνητικό στοιχείο της διαδικασίας.

Με την παρ.2 του άρθρου 79 ορίζεται ότι δεν ανασυγκροτούνται και δεν καταργούνται υφιστάµενα κατά την έναρξη ισχύος του νόμου τριµελή όργανα αξιολόγησης της παραγράφου 1 του άρθρου 7 του ν. 4440/2016, εφόσον έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων.


4. Υπολογισμός ποσοστού κάλυψης των θέσεων για υπηρεσίες που εδρεύουν εν όλω ή εν µέρει σε νησιωτικές περιοχές, για τη συμμετοχή στο ΕΣΚ

Με την παρ.8 του άρθρου 44 προστίθεται τελευταίο εδάφιο στην παράγραφο 4 του άρθρου 4 του ν. 4440/2016 με το οποίο ορίζεται ότι ειδικά για υπηρεσίες που εδρεύουν εν όλω ή εν µέρει σε νησιωτικές περιοχές ο υπολογισµός του προβλεπόµενου ποσοστού, υπολογίζεται βάσει της οικείας απόφασης κατανοµής θέσεων και της τοποθέτησης των υπαλλήλων στην έδρα της υπηρεσίας, στην οποία έχει τοποθετηθεί ο υπάλληλος, ο οποίος µετέχει στην κινητικότητα, για την κατηγορία και κλάδο του οποίου πραγµατοποιείται ο υπολογισµός.

Με την παρ.8 του άρθρου 79 ορίζεται ότι οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 4 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224), όπως τροποποιούνται µε τις διατάξεις του νόμου αυτού, ισχύουν και για τον Α΄ κύκλο κινητικότητας έτους 2019.


5. Αναστολή εξέτασης αιτήσεων προσωπικού στο πλαίσιο της κινητικότητας

Στην παρ.2 του άρθρου 97 προβλέπεται ότι αιτήσεις προσωπικού των Δήµων Μυτιλήνης, Δυτικής Λέσβου, Χίου, Ανατολικής Σάµου και Δυτικής Σάµου, οι οποίες έχουν υποβληθεί στον Α΄ κύκλο Κινητικότητας 2019 στο πλαίσιο του Ενιαίου Συστήµατος Κινητικότητας, καθώς και εκκρεµείς αιτήσεις των εν λόγω υπαλλήλων από προηγούµενους κύκλους κινητικότητας δεν εξετάζονται και αναστέλλεται η διαδικασία αξιολόγησής τους, µε µόνη εξαίρεση τις αιτήσεις µετάταξης, οι οποίες εκκρεµούν προς δηµοσίευση, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος.


Β. ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ -ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ


1. Μετάταξη σε άλλη υπηρεσία

Με την παρ.2 του άρθρου 44 αντικαθίστανται οι παράγραφοι 2 και 3 του άρθρου 71 του Κώδικα Κατάστασης Δηµόσιων Πολιτικών και Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Ν.3528/07) και ρυθμίζονται υπηρεσιακά θέματα των μεταταχθέντων, μέσω κινητικότητας, υπαλλήλων σχετικά με το εφαρμοστέο βαθμολογικό και μισθολογικό καθεστώς, αλλά και με τη μισθολογική προώθηση λόγω κτήσης μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών και με την παρ.3 του ίδιου άρθρου προβλέπεται ρητά η ανάλογη εφαρμογή των ρυθμίσεων αυτών και για το προσωπικό των ΟΤΑ α΄και β΄βαθμού.


2. Απόσπαση-μετάταξη συγγενών μέχρι β΄ βαθμού όσων επλήγησαν ή απεβίωσαν εξαιτίας των πυρκαγιών στις 23 και 24 Ιουλίου 2018

Με την παρ.4 του άρθρου 44 αντικαθίσταται η περίπτωση γ΄ του άρθρου 63 του ν. 4559/2018 (Α΄ 142) και προστίθεται περίπτωση δ΄με την οποία τίθεται αποκλειστική προθεσμία έως την 30η.6.2020 για την υποβολή αίτησης μετάταξης ή απόσπασης των συγγενών µέχρι β΄ βαθµού προσώπων που περιέρχονται ή περιήλθαν προσωρινά ή µόνιµα σε κατάσταση απρόβλεπτης έκτακτης ανάγκης, ή απεβίωσαν εξαιτίας των πυρκαγιών που έλαβαν χώρα στις 23 και 24 Ιουλίου 2018, με τη διαδικασία της περίπτωσης γ’ του άρθρου 63.


3. Απόσπαση υπαλλήλου που έχει επιλεγεί ως Προϊστάμενος

Με την παρ.5 του άρθρου 44 προβλέπεται η εφαρμογή της παρ. 9 του άρθρου 68 του ν. 3528/2007, περί απαγόρευσης απόσπασης υπαλλήλου που έχει επιλεγεί ως προϊστάμενος οργανικής μονάδας, εάν προηγουμένως δεν έχει γίνει δεκτή αίτηση απαλλαγής του από τα εν λόγω καθήκοντα και περί αυτοδίκαιης παύσης απόσπασης αποσπασμένου υπαλλήλου που επιλέγεται ως προϊστάμενος, και στους υπαλλήλους των ΟΤΑ α΄ βαθµού.


4. Προϋποθέσεις απόσπασης υπαλλήλων ΟΤΑ

Με την παρ.6 του άρθρου 44 επαναφέρονται οι προϋποθέσεις απόσπασης υπαλλήλων των ΟΤΑ α΄ βαθμού, που ίσχυαν πριν την εφαρμογή του ν. 4440/2016, περί μοναδικότητας υπαλλήλου, διετίας από το διορισμό του υπαλλήλου και  κατοχής θέσης ευθύνης.


5. Δημοσίευση των πράξεων μετάταξης

Με το άρθρο 50 αντικαθίσταται η παράγραφος 8 του άρθρου 5 του ν. 4623/2019 για να ρυθμίσει κατά τρόπο ενιαίο το ζήτημα της δημοσίευσης των πράξεων μετάταξης για όλες τις περιπτώσεις μετατάξεων σε πρωτοβάθμιους και δευτεροβάθμιους ΟΤΑ, κατά το μεταβατικό στάδιο και μέχρι τη σύσταση της υπηρεσίας του Επόπτη ΟΤΑ, ώστε αυτή να γίνεται με μέριμνα του Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης.


6. Αποσπάσεις στο ΑΣΕΠ

Με το άρθρο 65 αντικαθίσταται η παράγραφος 8 του άρθρου 7 του ν. 2190/1994  και διευρύνονται οι φορείς προέλευσης προσωπικού για τη στελέχωση της Γραμματείας του ΑΣΕΠ, προκειμένου να συμπεριληφθεί - πέραν των φορέων που υπάγονται στην Κεντρική Διοίκηση (Προεδρία της Δημοκρατίας, Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Ανεξάρτητες Αρχές) - το σύνολο των φορέων που περιλαμβάνονται στη Γενική Κυβέρνηση


7. Απόσπαση - µετάταξη υπαλλήλων στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου

Στο άρθρο 101 ρυθμίζεται η διαδικασία απόσπασης - µετάταξης, κατά παρέκκλιση των κείµενων διατάξεων, υπαλλήλων, μεταξύ των οποίων και υπαλλήλων ΟΤΑ, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου.


 Γ. ΑΔΕΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

1. Προσαύξηση ειδικής άδειας 22 ημερών λόγω μεταγγίσεων, περιοδικής νοσηλείας, βαριάς νοητικής στέρησης, συνδρόμου Down ή Δ.Α.Δ.
Με την περίπτ.β’  της παρ.1 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 57 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης αυξημένου αριθμού ημερών ειδικής άδειας (32 ημέρες) είτε σε περίπτωση που ο υπάλληλος δικαιούται την ειδική άδεια για περισσότερα από ένα πρόσωπα είτε σε περίπτωση που, για το ίδιο πρόσωπο, δικαιούχοι της άδειας είναι περισσότεροι του ενός υπάλληλοι.

Με την παρ.8 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 177 του Ν.3584/07 και ορίζεται ότι οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν αναλογικά και για τους υπαλλήλους ΙΔΟΧ. Οι άδειες χορηγούνται σε αναλογία µε βάση τη διάρκεια της σύµβασης των υπαλλήλων.


2. Προσαύξηση ειδικής άδειας 6 ημερών λόγω αναπηρίας 50% και άνω

Με την περίπτ.β’  της παρ.1 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.3 του άρθρου 57 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται η δυνατότητα προσαύξησης της κανονικής άδειας (10 εργάσιµες ηµέρες)για τους υπαλλήλους που έχουν τέκνα με ποσοστό αναπηρίας άνω του 50% και δεν υπάγονται στην παράγραφο 2 του άρθρου 57 του ν. 3584/2007, ενώ προβλέπεται και σε αυτή την περίπτωση προσαύξηση σε περίπτωση που οι προϋποθέσεις συντρέχουν για περισσότερα πρόσωπα ή υπάρχουν περισσότεροι συνδικαιούχοι.

Με την παρ.8 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 177 του Ν.3584/07 και ορίζεται ότι οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν αναλογικά και για τους υπαλλήλους ΙΔΟΧ. Οι άδειες χορηγούνται σε αναλογία µε βάση τη διάρκεια της σύµβασης των υπαλλήλων.


3. Δικαστικοί συμπαραστάτες

Με την περίπτ.β’  της παρ.1 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.4 του άρθρου 57 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης των παραπάνω ειδικών αδειών και σε δικαστικούς συμπαραστάτες προσώπων που πληρούν τις προϋποθέσεις των διατάξεων είτε η καθημερινή φροντίδα των προσώπων αυτών παρέχεται από αρμόδια ιδρύματα και φορείς κοινωνικής πρόνοιας είτε όχι, με πρόβλεψη, ωστόσο, για χορήγηση μειωμένου αριθμού ημερών άδειας στην πρώτη περίπτωση.

Με την παρ.8 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 177 του Ν.3584/07 και ορίζεται ότι οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν αναλογικά και για τους υπαλλήλους ΙΔΟΧ. Οι άδειες χορηγούνται σε αναλογία µε βάση τη διάρκεια της σύµβασης των υπαλλήλων.


4. Άδεια αιμοληψίας ή παροχής αιμοπεταλίων

Με την περίπτ.β’  της παρ.2 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.5 του άρθρου 57 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης άδειας στους δότες αιμοπεταλίων ενώ τίθεται ανώτατο όριο για έξι (6) αιµοληψίες ή παροχές αιµοπεταλίων.

Με την παρ.8 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 177 του Ν.3584/07 και ορίζεται ότι οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν αναλογικά και για τους υπαλλήλους ΙΔΟΧ. Οι άδειες χορηγούνται σε αναλογία µε βάση τη διάρκεια της σύµβασης των υπαλλήλων.


5. Άδεια για ετήσιο γυναικολογικό έλεγχο

Με την περίπτ.β’  της παρ.3 του άρθρου 47 προστίθεται παρ.9 στο άρθρο 57 του Ν.3584/07 με την οποία προβλέπεται η χορήγηση μίας ημέρας άδειας με αποδοχές στις γυναίκες υπαλλήλους, προκειμένου να υποβάλλονται σε ετήσιο γυναικολογικό έλεγχο.


6. Ειδική Άδεια σε πάσχοντες από κακοήθεις νεοπλασίες

Με την περίπτ.β’  της παρ.3 του άρθρου 47 προστίθεται παρ.10 στο άρθρο 57 του Ν.3584/07 με την οποία, προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης ειδικής άδειας σε υπαλλήλους που έχουν σύζυγο ή ανήλικο τέκνο που πάσχει από κακοήθεις νεοπλασίες (λευχαιμίες, λεμφώματα, συμπαγείς όγκους) και ακολουθούν θεραπείες με χημικούς ή ανοσοτροποποιητικούς παράγοντες ή ακτινοθεραπεία. Η ειδική άδεια χορηγείται υπό την προϋπόθεση ότι έχουν προηγουμένως εξαντληθεί οι άλλες κατά περίπτωση δικαιούμενες άδειες και καλύπτει την ημέρα της θεραπείας και την επόμενη αυτής.


7. Άδεια ανατροφής τέκνου σε γονέα που υιοθετεί ή αναδέχεται τέκνο

Με την περίπτ.β’  της παρ.4 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παράγραφος 2 του άρθρου 60 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται η δυνατότητα χορήγησης του συνόλου της άδειας των εννέα (9) μηνών μέχρι το τέκνο να συμπληρώσει την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών, επιπλέον της άδειας της παραγράφου 9 του ίδιου άρθρου, όπως προστέθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4590/2019. Σε περίπτωση, δε, που μέχρι τη συμπλήρωση των τεσσάρων (4) ετών απομένει διάστημα μικρότερο των εννέα (9) μηνών, χορηγείται άδεια για το διάστημα που υπολείπεται. Κρίσιμος χρόνος για τη χορήγηση της διευκόλυνσης είναι η ημερομηνία ολοκλήρωσης της υιοθεσίας ή της αναδοχής και όχι η ημερομηνία γέννησης του τέκνου.


8. Παράταση μειωμένου ωραρίου για 4ο τέκνο και άνω

Με την περίπτ.β’  της παρ.4 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παράγραφος 2 του άρθρου 60 του ν. 3584/2007 και προβλέπεται, πρώτον, ότι η ήδη υφιστάμενη διευκόλυνση της παράτασης του μειωμένου ωραρίου για δύο ακόμα χρόνια χορηγείται σε περίπτωση γέννησης τέταρτου, καθώς και κάθε επόμενου τέκνου και, δεύτερον, ότι η διευκόλυνση αυτή χορηγείται ανεξάρτητα από τη διευκόλυνση που έχει προηγουμένως επιλέξει ο/η υπάλληλος (μειωμένο ωράριο ή συνεχόμενη άδεια).


9. Δήλωση υπαλλήλου που θα κάνει χρήση των διευκολύνσεων

Με την περίπτ.β’  της παρ.5 του άρθρου 47 αντικαθίσταται το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 3 του άρθρου 60 του ν. 3584/2007 και τα χρονικά διαστήματα που θα κάνει ο γονέας με δήλωσή του χρήση των διευκολύνσεων, συνδέονται με άμεσο τρόπο με τα εκάστοτε προβλεπόμενα στις διατάξεις αυτές ηλικιακά όρια του τέκνου.


10. Διακοπή άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης από υπαιτιότητα υπαλλήλου

Με την παρ.6 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παράγραφος 3 της υπ΄ αριθµ. ΔΙΔΑΔ/Φ.53/ 1379/οικ.4727/19-2-2008 απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών (Β΄ 315) και ορίζεται ότι σε περίπτωση υπαίτιας διακοπής της φοίτησης υπαλλήλου, στον οποίο έχει χορηγηθεί άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης, ή άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας προσκόμισης του τίτλου σπουδών, ο χρόνος της άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης δεν υπολογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας.


11. Άδεια ασθενείας τέκνων σε υπαλλήλους ΙΔΟΧ

Με την παρ.8 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.2 του άρθρου 177 του Ν.3584/07 και ορίζεται της παρ.8 του άρθρου 60 του Ν.3584/07 περί χορήγησης άδειας ασθενείας τέκνων ισχύουν αναλογικά και για τους υπαλλήλους ΙΔΟΧ. Οι άδειες χορηγούνται σε αναλογία µε βάση τη διάρκεια της σύµβασης των υπαλλήλων.


12. Μειωμένο ωράριο υπαλλήλων με τέκνα με αναπηρία

Με την περίπτωση α΄ της παραγράφου 9 του άρθρου 47 αντικαθίσταται η παρ.4 του άρθρου 16 του ν. 2527/1997 (Α΄ 206) και τροποποιούνται οι προβλέψεις περί χορήγησης μειωμένου ωραρίου λόγω αναπηρίας τέκνων ή συζύγου σε ό,τι αφορά, πρώτον, το ηλικιακό όριο των τέκνων που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη ινσουλινοεξαρτώμενο ή τύπου 1 με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω,το οποίο πλέον προσδιορίζεται στο 18ο αντί του 15ου έτους, και, δεύτερον, –στον υπάλληλο σύζυγο, ο οποίος πέραν της συντήρησης του συζύγου του, επιβαρύνεται επιπλέον και με τη φροντίδα του.

Επίσης, με την περ. β΄ της παραγράφου 9 του άρθρου 47 προστίθεται παράγραφος 6 στο άρθρο 16 του ν. 2527/1997 (Α΄ 206) με την οποία προβλέπεται πλέον ρητά ότι σε περίπτωση που για κάθε υπάλληλο, στις σχετικές ρυθμίσεις περί μειωμένου ωραρίου, υπάγονται περισσότερα από ένα πρόσωπα, το ωράριο δεν μειώνεται αθροιστικά, ενώ σε περίπτωση που για το ίδιο πρόσωπο δικαιούχοι της διευκόλυνσης είναι περισσότεροι του ενός υπάλληλοι, καθορίζεται ποιος, τελικά, υπάλληλος θα κάνει χρήση του μειωμένου ωραρίου, με δήλωση των συνδικαιούχων υπαλλήλων. Επιπροσθέτως, προσδιορίζεται ότι, για τις ανάγκες εφαρμογής της ρύθμισης, ως τέκνα νοούνται τα ανήλικα ή τα ενήλικα τέκνα που δεν εργάζονται λόγω της αναπηρίας, εφόσον η καθημερινή φροντίδα των προσώπων αυτών δεν παρέχεται από αρμόδια ιδρύματα και φορείς κοινωνικής πρόνοιας.

Τέλος, με την παρ.10 του άρθρου 47 αντικαθίσταται  η παράγραφος 3 του άρθρου 8 του ν.2880/2001 (Α΄ 9) και προβλέπεται ρητά ότι η διευκόλυνση του μειωμένου ωραρίου παρέχεται σε δικαστικούς συμπαραστάτες, εφόσον η καθημερινή φροντίδα των προσώπων αυτών δεν παρέχεται από αρμόδια ιδρύματα και φορείς κοινωνικής πρόνοιας.



13. Συνυπολογισμός ήδη χορηγηθεισών αδειών για τον καθορισμό του ανώτατου αριθµού δικαιούµενων αδειών

Με την παρ.5 του άρθρου 79 ορίζεται ότι άδειες που έχουν χορηγηθεί σύµφωνα µε τον ν. 3584/2007, καθώς και το π.δ. 410/1988, όπως ίσχυαν πριν από την τροποποίησή τους µε τον νόμο, συνυπολογίζονται για τον καθορισµό του ανώτατου αριθµού δικαιούµενων αδειών σύµφωνα µε το άρθρο 49 του νόμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: